2017-08-06

Efter mitt förra inlägg som jag skrev i onsdagskväll så blev det ändrade planer. Nurre kom hit och vi for ut och cyklade i några timmar. Jag kom hem tidigt på torsdagmorgon, somnade direkt och vaknade sedan vid fyra på eftermiddagen. Då gjorde jag mig klar och for sedan till Jasse. Hon bjöd mig på middag och sedan for vi till Nydala och grillade. Jag sov över hos henne och vi hann även med att se på film och äta lite gotta.
 
 
I fredags tog jag och Jasse det bara lugnt hela dagen fram tills klockan fem då vi for ner på stan för att först gå på systemet och sedan sätta oss vid älven och dricka litegrann. Vi fick även sällskap av Jennie, Perra, Jacqueline, Stina och Jessica och när klockan var slagen gick vi alla och kollade på Hasse Andersson som var kvällens Umeå Live-artist. Vi for sedan på en kort fest hos Sanna och min kväll avslutades sedan hos Gösta på Umedalen.
 
 
Hela gårdagen spenderades hos Gösta. Vi tvättade samt pyntade min cykel, såg på film, for och grillade med Kasper och Sätre i Baggböle och under kvällen satt vi i soffan och surrade med hennes mamma i några timmar, supermysigt! Vid halv fyra på natten var det dags att cykla hem då Nurre skulle komma och sova hos mig. Vi hann fika lite mackor innan hon somnade och jag såg då sista avsnittet av Bloodline innan jag också somnade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback