2017-06-22

I tisdags möttes jag och Carro i stan vid 12 för att gå och äta lunch, hon bjöd mig snäll som hon är! Sedan satte vi oss på Allstar där vi drack alkoholfria drinkar och surrade en massa. På kvällen for jag och grillade i Piparböle med Jacqueline, Edvin och Oskar, supermysigt var det!
 
Igår mötte jag upp Carro i stan halv 11 för jag skulle på en arbetsintervju. Efter intervjun mötte vi upp Jennie för att göra några ärenden, vi köpte även mat från Subway som vi åt vid älven. När vi var klar på stan for jag och Carro och handlade mat till midsommar innan vi for hem till henne och Simon där dom bjöd mig på middag. Jag kom hem vid 10 igårkväll och då spenderades några timmar framför serie innan jag somnade.
 
Idag då? Jag vaknade för ungefär en timme sedan och har inte gjort så mycket mer än att betalat räkningar och spelat spel på paddan. Snart ska jag dock laga lite lunch och sedan packa och göra mig klar för att fara iväg till Carro och Simon. Jag köpte en cykel av Signe igår så jag ska faktiskt cykla dit! Jag ska iallafall sova hos dom inatt och vi ska förbereda lite inför maten imorgon och sådär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback