2017-08-23

Igår blev det en väldigt tidig morgon för mig och Jennie då vi skulle ta bussen till Vindeln 07.15. Vi både hade lilla uppkörningen samt en vanlig körlektion var. Jag gjorde några fel på lilla uppkörningen så vi bokade in några körlektioner till innan jag är redo för proven. Igårkväll umgicks jag med Pernilla och Jacqueline några timmar, vi var hemma hos Jacqueline och spelade spel.
 
Idag tog jag bussen till Vindeln 13.05 för att ha två körlektioner och när jag kom tillbaka till stan gick jag en sväng på systemet innan jag cyklade hem.
Ikväll har jag pluggat teori och pratat i telefon. Nu ska jag ta en dusch, sedan sova och imorgon ska jag upp tidigt för att åka till Vindeln igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback