2017-07-01

Igårkväll kom jag och Jennie hem till Umeå igen efter att ha varit i Vindeln sen i måndags. Där har vi bott på ett supermysigt hotell med väldigt god frukost och hela dagarna har gått åt till körlektioner, teorilektioner samt teoriplugg på egen hand. Vi är som sagt mitt uppe i vår intensivkurs för körkortet och nu är en vecka gjord, de två resterande veckorna är här i Umeå. Kursen skulle egentligen bara ha varit två veckor men den blev förlängd till tre.
 
Min gårkväll gick iallafall åt till att tvätta och städa, det behövdes verkligen! Idag vaknade jag vid elva och har sedan dess legat kvar i sängen och sett på serie. Snart ska jag ta en dusch och ikväll väntas kubb på ängarna med Carro, Jennie, Jasse, Pernilla, Gösta och Jacqueline. Det är även Wheels idag så det blir mest troligt en sväng till stan också för att kolla på alla fina bilar. Det blir nog en jättebra kväll med jättebra sällskap!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback