2017-09-12

I fredags jobbade jag på boendet 14.00-21.00, sedan for jag direkt till Umedalen där det var födelsedagsfest för Gösta och Caroline. Det var en jättebra fest med supersköna människor! Både lördag och söndag jobbade jag 08.00-21.00, dvs två 13-timmarspass. När jag slutade i söndags kom Jennie och Anton och hämtade mig och jag följde med dom hem för att sova över hos dom.
 
Igår gjorde jag och Jennie hemmagjord sushi och planerade inför våran kommande halloweenfest. Vid 17.00 for vi till Norrfors för att tillsammans med Nisse flytta min motorcykel därifrån till Obbola. Vi for sedan tillbaka till Jennie och Anton och jag och Jennie fortsatte då planera inför halloween och jag sov sedan hos dom en natt till. Idag har vi planerat ytterligare lite till och ikväll ska jag äta middag här hos dom och sedan ta en buss hem lite senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback