2017-09-07

Dagarna går så fort att jag knappt hinner med att andas.. Det är 10 dagar sedan jag skrev sist så nu kommer ett till sånt där långt och jobbigt inlägg..
 
 
Tisdag 29/8: Vaknade upp hos Gösta och 07.05 tog jag bussen till Vindeln för att ha mina två sista körlektioner. Väl hemma i stan igen for jag tillbaka till Gösta för att sova där en natt till och under kvällen umgicks vi med Caroline och jag pluggande även en hel del teori.
 
Onsdag 30/8: 09.45 var jag och Jennie på plats på Trafikverket för att fotografera oss till körkortet och 10.30 skrev vi teoriprov. Båda klarade det och det firade vi med sushi, hon bjöd mig snäll som hon är! Jag for sedan till Gösta för att sova hos henne ytterligare en natt.
 
Torsdag 31/8: Tog bussen till Vindeln tidigt på morgonen och 11.30 hade jag uppkörning. Jag klarade det så ÄNTLIGEN har jag körkortet!! Väl hemma i stan så hann jag hem en sväng innan jag mötte jag upp Jennie och Carro på stan för att äta middag i Utopia.
 
 
Fredag 1/9: Signe hämtade mig vid 09-tiden för att åka på lite butiker innan vi åkte till Jennie i Holmsund. Där bakade vi cupcakes som Signe skulle ha. Kvällen gick åt till att tvätta och köra bil med Caroline och Pernilla. Vi var ute hela natten och kom hem tidigt på lördagmorgon.
 
Lördag 2/9: Gösta fyllde år på fredagen så klockan 14 hade hon lite fika hemma hos sig som jag såklart var på. Jag jobbade sedan 17.00-21.00 på boendet och sedan körde jag bil med Caroline och Pernilla hela natten. Jag kom hem tidigt på söndagmorgon.
 
 
Söndag 3/9: Umgicks med Caroline och Jesper en stund på dagen och sedan jobbade jag på boendet 17.00-21.00.
 
Måndag 4/9: Jobbade på boendet 07.00-12.00 och sedan for jag hem och sov några timmar innan jag cyklade till Liljansberget för att kolla in Gabbes nya lägenhet. I måndags somnade även lilla Alfons in efter att ha blivit påkörd och fått inre skador.. Vila i frid älskade vän.
 
 
Tisdag 5/9: Jobbade på boendet 07.00-16.00 och sedan for jag till Carro och Simon för att äta middag och sova hos dom.
 
Onsdag 6/9: Jobbade på boendet 12.00-21.00 och utöver det så hände det absolut ingenting.
 
Idag, Torsdag 7/9: Hade möte på arbetsförmedlingen 10.00 och sedan gjorde jag och Jennie några ärenden på stan innan jag cyklade iväg till Baggböle. Där fixade jag, Caroline, Gösta och Pernilla i vår husvagn som vi har bestämt oss för att sälja. Jag kom hem för ungefär en timme sedan och nu väntas gårdagens avsnitt av Shooter innan jag ska kolla ikapp veckans avsnitt av Paradise Hotel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback