2017-08-28

Torsdag: Spenderade förmiddagen i Vindeln då jag hade två körlektioner, sedan jobbade jag på boendet 14.00-21.00.
 
Fredag: Pluggade lite teori under dagen och sedan for jag till Carro och Simon för att äta tacomiddag med dom. Lite senare kom även Jennie dit för att dricka vin och spela sällskapsspel med mig och Carro. När dom två sedan skulle ut på krogen for jag hem till Gösta på Berghem där jag sov över.
 
Lördag: Jag och Gösta tog det lugnt hemma hos henne hela dagen och senare på kvällen for vi till Umedalen för att festa med lite kompisar. Det blev en jätterolig men väldigt kort kväll då jag somnade redan vid 00.30. 
 
Söndag: Vaknade upp på Umedalen vid tolvtiden och jag och Gösta började dagen med att äta pizza, sedan begav vi oss hem till henne på Berghem. Jag sov hos henne och under kvällen åt vi lite gotta och kollade på tv.
 
Idag: Tog bussen till Vindeln 07.05 imorse för att ha två körlektioner. När jag sedan kom tillbaka till stan for jag hem till Gösta igen och jag ska sova här även inatt. Har pluggat teori i några timmar nu och snart ska jag och Gösta gå på ica för att köpa något gott och sedan ska vi umgås med Caroline ett tag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback