2017-06-19

Tisdag: När jag och mamma hade vaknat gjorde vi oss klara för att fara till stan där vi åt en mjukglass tillsammans med Nurre innan vi for vidare till Ica Maxi. Där storhandlade vi till mitt studentfika och sedan for vi hem till Grubbe och grillade parisare till middag. Mamma for sedan iväg på bingo och jag spenderade resten av kvällen framför serie.
 
Onsdag: Var i skolan mellan 12 och halv 2 då vi först lämnade igen alla böcker och tömde skåpen, sedan var det avslutningslunch för alla treor. När Anton slutade jobbet vid halv 5 så hämtade han mig, mamma och Jennie i stan för vi skulle flytta mina och Nurres saker från Obbola till ett förråd i Holmsund. När vi var klar med det for jag, mamma och Jennie till Carro och Simon där det bjöds på tacos till middag och vi tre sov sedan hos dom.
 
 
Torsdag - STUDENTEN: Klev upp halv 5 och började göra mig klar, Jennie lockade mitt hår och sådär. Klockan 7 träffades tjejerna i klassen hemma hos Fanny för champagnefrukost innan vi for till skolan tillsammans. På skolan hann vi med att fika med klassen, fotograferas och besöka kyrkan innan vi sprang ut klockan 11. När vi var klar med fotografering och uppvaktning på skolgården for vi till stan där jag åkte flak, och det var så jävla kul !!!
 
Klockan 3 var det dags för studentfika i lokalen på Ersboda. Jag har verkligen världens bästa familj och vänner.Halv 6 kom min klass till lokalen för att förfesta och strax innan 9 for vi vidare till studentskivan på O'Learys. Där var det dock väldigt tråkigt enligt mig så jag, Signe och Tove for därifrån ganska tidigt och var istället ute och åkte bil ett tag. Dagen slutade på Carro och Simons soffa.
 
 
Fredag: När jag hade vaknat och gjort mig klar for jag, Jennie, Carro och mamma på Coop för att köpa blommor som vi sedan planterade på Pappas grav. Efter det for vi till stan och Carro och Jennie for då åt andra håll medan jag och mamma gick på Lottas och åt middag. Därefter hängde vi på Bishop med några vänner till mamma ett par timmar. Både jag och mamma sov sedan hos Carro och Simon ytterligare en natt.
 
Lördag: Mamma åkte tillbaka till Jönköping tidigt på morgonen, det har varit så kul att ha henne här i en vecka! Jag tog mig från Carro och Simon ganska sent så hann bara hem och duscha samt äta middag innan jag for till sjukhuset för att få skjuts därifrån till Holmsund. Där förfestade jag, Jennie, Carro, Jasse och Jossan hemma hos Jennie och senare på kvällen tog vi en buss in till stan för att hänga på Sjöbris ett tag, det blev en mysig och lugn kväll.
 
Söndag och måndag: Igår sov jag alldeles för länge, ända till halv 4.. Sedan spenderade jag exakt hela dagen i sängen framför serie. Imorse vaknade jag till vid 8 av att Nurre kom hit, hann surra med henne litegrann innan jag somnade om och sov då till klockan 3. Har inte gjort nåt vettigt idag heller men när jag är klar med detta inlägg ska jag ta en dusch och sedan gå och handla. Efter det står diskning och lite körkortsplugg på schemat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback