2017-08-09

Söndag: Jag sov i stort sett hela dagen och kvällen spenderades sedan hos Gösta på Umedalen där hon och jag spelade sällskapsspel.
 
Måndag: Mötte Carro på stan vid tre-tiden för att tillsammans cykla vidare till Böleäng där vi hälsade på Farmor. Vi var hos henne ganska länge då vi spelade kort, åt lite mat och surrade en massa. Jag och Carro passade sedan på att kolla runt lite på Böleäng, bland annat på våran gamla gård samt vår gamla skola. Så mycket minnen!! Jag följde sedan med Carro hem och vi hann spela lite skip-bo innan vi gick och la oss.
 
Tisdag: Jag och Carro klev upp tidigt och gjorde oss klara för att cykla till stan. Klockan elva skulle jag på en arbetsintervju som gick kanon! Efter det åt jag och Carro lunch i Utopia och sedan strosade vi runt på stan i några timmar. Under kvällen umgicks jag med Gösta och Pernilla. Vi var hemma hos mig och låg bara i sängen och pratade om allt mellan himmel och jord, supermysigt!
 
Idag blev det en till tidig morgon då jag hade körlektion 08.50. Har sammanlagt haft fyra körlektioner idag så just nu är mitt huvud helt slut.. Tog en dusch direkt jag kom hem och nu ligger jag i sängen och ska kolla på serie tills jag somnar. Det lär inte alls bli särskilt sent då jag endast sov fyra timmar inatt.
 
Imorgon väntas fyra körlektioner till samt ett besök på ett boende som jag eventuellt ska börja vikariera på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback