2017-08-21

Torsdag: Hade inskolning på boendet 07.00-15.00, sedan spenderade jag hela kvällen hemma framför youtube och netflix.
 
Fredag: Hade min sista inskolning på boendet 07.00-11.00, sedan for jag till stan för att ha två körlektioner. Efter det for jag hem och gjorde mig klar för kvällen då fest hos Pernilla stod på schemat. Det blev en jättebra kväll med supertrevliga människor! Jag kom hem vid 3 och då somnade jag direkt.
 
Lördag: Dagen började med att Jennie och Anton kom hit och hjälpte mig att fixa min cykel som har krånglat och såfort den var fixad cyklade jag iväg till Pernilla för att umgås med henne och Gösta. Vi sov över där och under kvällen såg vi på några filmer, åt massa gotta och pratade, supermysigt!
 
Söndag: Jag kom hem vid 2 och då spenderades resten av dagen med massa körkortsplugg och på kvällen kom Jacqueline förbi en stund.
 
Idag: Har legat i sängen och pratat i telefon med olika människor i stort sett hela dagen så det har helt enkelt inte hänt så mycket. Om en halvtimme kommer Anton och hämtar mig för att sedan åka vidare till Holmsund. Jag och Jennie ska plugga körkortsteori ikväll och jag ska även sova hos dom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback