2017-07-28

Hej! Som ni kanske har sett så publicerade jag ett inlägg igår med massa bilder från den senaste månaden då jag inte har bloggat.
Det råkade bli en oplanerad bloggpaus i en månad då suget och motivationen helt försvann, men nu är jag tillbaka igen!
 
Igår sov jag halva dagen och sedan kom Signe och hämtade mig. Vi for till henne i Kroksjö där vi åt tacos till middag och sedan for vi till Tavelsjö där vi tog årets första dopp, och det var faktiskt väldigt skönt i vattnet. Jag spenderade natten hos Signe men har dock inte sovit en blund då jag har vänt på dygnet ordentligt den senaste veckan.. Hon skjutsade hem mig i samma veva som hon for till jobbet idag så jag kom hem strax innan sju.
 
Jag hoppade in i duschen direkt jag kom hem och snart ska jag börja packa. Om ungefär tre timmar kommer Carro hit och sedan kommer Gabbe och Manne och hämtar oss två. Vi ska då åka vidare till Lycksele där helgen kommer spenderas då det är motorveckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback