2017-08-16

Återigen flera dagar sedan jag uppdaterade sist.. Ska verkligen försöka bättra mig!!
 
I torsdags förra veckan besökte jag som sagt ett boende för att eventuellt börja vikariera där, jag valde dock att tacka nej till erbjudandet då det inte alls kändes som något för mig. I fredags besökte jag ett annat boende i samma syfte, och det gillade jag mycket mer så vi bokade in inskolningsdagar direkt. Jag hann även med en arbetsintervju på en förskola innan jag for hem för att göra mig klar för kvällen då Stina hade 20-årsfest.
 
Festen var superkul och kvällen avslutades sedan på Haga hos Adrian där även halva lördagen spenderades. Under kvällen umgicks jag med Gösta, vi spelade monopol och såg på film. Söndagen började med en gudstjänst i Backens Kyrka tillsammans med Gösta, det var så längesedan sist och det var sååå mysigt som vanligt. På eftermiddagen for jag till Carro och Simon för att tillsammans med Carro planera hennes kommande födelsedagsfest.
 
Jag sov över där och i måndags var det dags för första inskolningen på boendet. Gick 14.00-21.00 och det kändes jättebra. Även igår hade jag inskolning, 07.00-15.00 och lika bra kändes det då. Jag mötte sedan upp Carro för att fara på Avion där hon köpte lite saker och vi åt även middag på Ikea. Efteråt for vi hem till henne och Simon där vi fortsatte planera festen litegrann, och jag sov även över hos dom.
 
Idag stod HALKBANAN på schemat. Jag var jättenervös innan men det gick bra och det var hur roligt som helst!!! När vi kom tillbaka till stan hann jag och Jennie äta mjukglass innan jag hade två körlektioner. Jag träffade sedan Pernilla ett tag innan jag cyklade hem i regnet. Ikväll har jag tvättat och kollat på youtube. Nu ska jag kolla på dagens avsnitt av Shooter innan det är dags för att sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback